آموزش دریافت تیک تایید اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

فهرست مطالب

داشتن شرایط اولیه برای اخذ تیک تایید از اینستاگرام
قوانین اینستاگرام برای اخذ پرتو آبی
امکان خرید تیک آبی وجود ندارد
مراحل گرفتن تیک آبی از اینستاگرام
دیدگاه
آموزش دریافت تیک تایید اینستاگرام
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پربازدید است که اکثر کسب و کارهای حقیر و کبیر برای بازاریابی و تبلیغات به این شبکه اجتماعی روی آورده اند.

یکی از ویژگی های اینستاگرام این است که شما به راحتی و بدون دربایستن به تایید خاصی قادر به ایجاد اکانت هستید. خرید تیک آبی اینستاگرام این جستار باعث شده است که هنگام جست و جوی برخی اکانت ها، با نام های مشابه زیادی روبرو شویم که نمی دانیم کدام اکانت اصلی است و کدام فیک است! به عبارت سایر تشخیص اکانت اصلی از فیک بسیار احد از بحران های اینستاگرام به آمار می آید. اینجاست که تیک آبی می تواند به ما کمک کند.

اینستاگرام برای خلاصی کاربرانش از این سردرگمی، از تیک تایید آبی یا اصطلاحا گزینه Verified Badge کاربرد می کند. این آیکن پرتو تاییدی بر رسمی بودن اکانت مربوطه از جانب اینستاگرام است و بصورت یک تیک آبی در ساحل اسم پروفایل پیمان می گیرد.تیک آبی فیسبوک و تیک آبی تلگرام نیز همچین کاربردی دارند.

محبوبیت این تیک آبی باعث شده است لغایت اکثر کسان عضو در این شبکه اجتماعی مایل به اخذ آن باشند. تیم تبلیغات بیستکا در این مقاله به شما شیوه های دست یابی به این تیک دوست داشتنی را تعلیم خواهد داد، بعد با ما به اتفاق باشید.

 

راه های گرفتن و خریدتیک آبی اینستاگرام
داشتن شرایط اولیه برای دریافت تیک تایید از اینستاگرام
قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که حتی اگر همه شرایط را رعایت کنید، در پایان این ادمین های اینستاگرام هستند که اکانت شما را رسیدگی و جهت دریافت تیک آبی تایید می کنند، پس شما باید همه قوانین و آیین نامه مربوط به اینستاگرام را رعایت کنید و شانس خویش را برای ساخت تیک آبی پرطرفدار افزایش دهید.

بنابراین :

1-فعال باشید
فعال باشید، تبلیغات بیستکا

فعال باشید! طوری نباشید که از تاریخ آخرین پست شما یک ماه گذشته باشد. سعی کنید محتوای واقعی و جذاب فرآوری کنید، همچنین بهتر است ذیل پست های شما لایک و کامنت زیادی از طرف فالورهایتان باشد.

2.تعامل با فالورها
با فالورهای خود تعامل داشته باشید؛ لایک کنید و کامنت بگذارید. به هیچ عنوان از کامنت های اسپم مشابه “عالی” ، “بینظیر”و .. کاربرد نکنید و کامنت و مطالب غیر اخلاقی پایین پست های دیگران نگذارید؛ زیرا اینستاگرام به این موارد بسیار دلنازک است و این برای شما یک امتیاز منفی محسوب می شود.

3. استفاده از هشتک زیر پست ها
از هشتک های پرکاربرد در ذیل پست هایتان کاربرد کنید، تا از این روش کاربران زیادی در نتیجه جستجوهایشان بتوانند شما را پیدا کنند. به کارگیری هشتک ها مایه می شود که لایک و کامنت اکثریت گرفتن کنید و تعداد فالورهای شما نیز افزایش یابد.

4. فالورهای زیادی داشته باشید
هر جا در باره فالور گفتگو می شود، منظور فالور راستین است. فراموش نکنید که اگر فالور بخرید یا فالور فیک داشته باشید، اینستاگرام این موضوع را به راحتی متوجه می شود و این موضوع نه تنها به سود شما نیست، که حتی برای شما یک امتیاز منفی محسوب می شود؛ پس مراقب باشید!

تیک ابی و خرید تیک آبی اینستاگرام بیستکا

5-ارتباط اینستاگرام با توییتر، فیسبوک و…
می توانید اکانت خویش را با سایر اکانت ها مشابه توییتر یا فیسبوک جوین کنید. در این چهره فالورهای شما در آن اکانت ها، قادر خواهند بود شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند. همچنین این سوژه تاییدی بر بی همتا بودن شما از جانب ادمین های اینستاگرام به آمار می آید.

6-استفاده از ساعات طلایی اینستاگرام
از ساعت 14 لغایت 17، ساعات طلایی در اینستاگرام محسوب می شود. در این ساعات کابران کار و جنبش زیادی دارند. اگر شما در این ساعات از روز پست بگذارید، شکیبیدن اینکه لایک و کامنت اکثریت گرفتن کنید، زیاد بالاست.

7- بیوگرافی در پروفایل
سعی کنید برای خودتان یک بیوگرافی بی همتا داشته باشید، که شما را بطور کامل و درست شناسایی کند. در این بیوگرافی می توانید از هشتک ها نیز کاربرد کنید.

8-ویکی پدیا
اگر شما یک بیوگرافی از خودتان یا فعالیتتان را در ویکی پدیا داشته باشید، شانس شما در گرفتن تیک آبی اینستاگرام بیشتر می شود.

قوانین اینستاگرام برای گرفتن پرتو آبی
علاوه بر موارد ذکر شده، اینستاگرام در قسمت help، با تاکید بر رعایت قوانین و آیین نامه خود، چهار جستار اصلی را معیاری برای اخذ تیک آبی بیان کرده است:

1.اعتبار
اکانتی که می خواهید برای آن تیک آبی اخذ کنید، باید متعلق به یک شخصیت معروف و واقعی، یک نهاد یا سازمان شناخته شده و معتبر باشد.

2.منحصر به فرد بودن
اکانت شما منحصر به شخص یا سوداگری خودتان باشد. فقط یک اکانت مربوط به هر هویت چه حقیقی و چه حقوقی (کسب و شغل ) می تواند تیک آبی را اخذ کند. چنانچه برای یک هویت، اکانت های جعلی زیادی ساخته شده باشد، صاحب اکانت اصلی می تواند با پرکردن یک فرم در اینستاگرام مبنی بر این که این اکانت، اکانت اصلی است، در خواست غیر پرکار کردن سایر اکانت ها را دهد و اگر مشخص شد که اطلاعات اکانت درخواست دهنده باره تایید است، تیک آبی به این اکانت تعلق می گیرد.

3.کامل بودن اکانت
اکانت شما باید کامل باشد؛ بدین معنا که اکانت عمومی باشد؛ بیوگرافی داشته باشد؛ پروفایل شما عکس داشته باشد و کمینه یک پست گذاشته باشید. جستار مهمی که باید به آن پروا کنید این است، که در پروفایل خود لینک دسترسی به سایر سرویس های خدماتی مشابه تلگرام یا … را قرار ندهید. رعایت این سوژه برای اینستاگرام زیاد مهم است.

4.قابل پروا و برجسته
قابل توحه و برجسته، تبلیغات بیستکا

اکانت شما باید به اندازه کافی شناخته شده باشد. اکانت شما باید به شمار بسیار بدست کاربران جستجو شده باشد. چیزی که برای اینستاگرام مهم است، این است که در منابع خبری مختلفی اکانت شما بیان شده باشد. پروا داشته باشید که اینستاگرام کاری به محتوای شما ندارد و فقط به این که اسم اکانت شما در این منابع باشد، دلنازک است.

 

با کل این وجود اگر شما این تیک را دریافت کردید، در هر مرحله ای که اینستاگرام متوجه شود اطلاعات شما جعلی است و یا در تایید این اطلاعات خطایی از سمت شما چهره گرفته است، تیک آبی را از شما می گیرد و حتی شدنی است اکانت شما را حذف کند. بعد دقت کنید به هر قیمتی این تیک را گرفتن نکنید.

تایید پروفایل اینستاگرام

امکان خرید تیک آبی هستی ندارد
به هیچ عنوان به خرید این تیک تایید اندیشه نکنید
برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی مثل توییر و فیسبوک که می نا تیک تایید را خریداری کرد، در اینستاگرام شما توانا به خرید آن از طریق پرداخت پول نخواهید بود. ادمین اینستاگرام پروفایل شما را بررسی می کند و اگر پروفایل شما از قوانین و مقررات اینستاگرام اطاعت کرده باشد این نشانه به اکانت شما تعلق می گیرد.

خرید از راه بازار سیاه یا واسط
یکی از طریق های جدید برای خرید تیک آبی اینستاگرام، بازار سیاه است. اینستاگرام به این طریق “خرید از راه شخص ثالث” می گوید. در این روش، برخی از کارکنان اینستاگرام به شیوه غیر قانونی، این تیک را به واسطه های مشخصی می فروشند و این واسطه ها نیز با بها های بالاتری در بازار سیاه به کاربران معمولی عرضه می کنند. بها تیک آبی اینستاگرام هر چند که باشد چون فیک است ارزش خرید ندارد.

فراموش نکنید در صورت اخذ تیک آبی به این روش(تیک آبی فیک و کپی تیک آبی اینستاگرام)، اگر اینستاگرام متوجه این موضوع شود، هم شما نشان تایید را از دست می دهید و هم اکانت شما غیر فعال می شود. پس مراقب این طریق باشید. اگر میخواهید تبلیغات در تلگرام یا تبلیغات اینستاگرام خود را بدست اشخاص اینفلوئنسر انجام دهید حتما دقت کنید که تیک آبی شخص فیک نباشد.

درپایان تیم تبلیغات بیستکا به شما رهنمود می کند، که اگر موفق به اخذ تیک آبی اینستاگرام نشدید، اصلا نگران نباشید، چرا که بر اساس گفته خود اینستاگرام، برای اینکه شما یک اکانت فعال و پر از فالور واقعی داشته باشید، مسیر های زیادی وجود دارد، پس با ما در آموزش های بعدی به اتفاق باشید.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: